Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~theBlize | użytkownik

imię i nazwiskoMarek K. adresLeszno zarejestrowany08.04.2008 @12:15:40 ostatnio na stronie20.11.2016 @17:56:53

"pokaż mi jakie robisz zdjęcia analogiem to powiem tobie jaki z ciebie fotograf" M.K.

"Życie jest jak płomień palącej
się świecy. Zostanie zdmuchnięty
lub dotrwa do końca, lecz zgaśnie
na pewno" - tym którzy stracili życie
lub zdrowie dla tego co kochali.

http://www.sportowefakty.pl/zuzel/2008/11/01/stefan-smolka-plomienie-pamieci/ - polecam ten artykuł dla fanów czarnego sportu
http://www.sportowefakty.pl/zuzel/2009/04/26/wspomnienie-o-alfredzie-smoczyku/ - wspomnienie o Alfredzie

Polecam:
http://jopanic.digart.pl/ - jopanic
http://mateorr.digart.pl/ - mateorr
http://megiera.digart.pl/ - megiera
http://stolo.digart.pl/ - stolo
http://ssmutas.digart.pl/ - SSMutas
http://gdzieqmojaqkura.digart.pl/ - gdzieQmojaQkura


Moja fotorelacja z DRUŻYNOWEGO PUCHARU ŚWIATA NA ŻUŻLU W LESZNIE 2009 http://sport.wp.pl/galeriazdjecie.html?kat=1715&gid=11327583

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu3410803
digarty125 komentarze4338 posty na forum1

komputer / sprzęt
[Canon EOS]+[obiektywy Canon, nielicząc starych obiektywów np. Carl-Zeiss bo uważam , że są lepsze od nowych]

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~zg3rni    18.11.2009 @20:54:30
a no racja ;P dzięki za spostrzeżenie :D
_______
Od kołyski aż po grób, jedno miasto, jeden klub -
-JanKazimierz1    17.11.2009 @16:42:17
wiem
dzięki
~nikolaspociecha    13.11.2009 @18:48:10
już usunołem
_______
fotografuje ptaki
~macieju77    31.10.2009 @08:36:31
dzięki za komentarz, pozdrawiam
_______
~gosiak87    24.10.2009 @18:46:34
no trochę się rysowało.. i w domu i na okienkach studenckich
ostatnio edytowane: 2009-10-25 14:25:30
_______
Kto bawi się z kotem, nie może bać się pazurów.
~macieju77    22.10.2009 @21:22:34
Dzięki za komentarze. Ja od trzech lat jeżdżę na zlatą prilbe - świetny klimat. Bilety śmiesznie tanie, można wysłać akredytacje i masz free (czesi niczego nie sprawdzają ). Do tego tanie piwko, dobre jedzonko....no i speedway
_______
~TPolphoto    21.10.2009 @18:06:11
szacuneczek, fajne fotki sportowe.
~marcinfilip13    19.10.2009 @22:10:37
dzięki, lecz właśnie jest w tym cała frajda
~IzabellaTroy    19.10.2009 @15:09:45
jak najbardziej polecam ! Świetna budowa toru, wiele ciekawych ujęć można zrobić, a sam tor do jazdy jest świetny!
~tarchal    06.10.2009 @14:43:23
masz na mysli ta na 1 luku?
~tarchal    06.10.2009 @10:27:27
chyba wszyscy byli :D
~tarchal    05.10.2009 @20:45:54
tak, mialem
~DulleGriet    30.09.2009 @22:08:23
dzieki
_______
I'm looking for home. Not for myself. For my friend, he is noisy and bad...
http://pl.youtube.com/watch?v=nc2FcrhSwWg&feature=related
-JanKazimierz1    25.09.2009 @11:12:22
no w sumie tak :D:D
~Abstrakt    24.09.2009 @19:39:43
Pewnie w tym roku obsada nie będzie super, kasy w klubie nie ma to szału nie będzie..
~mspeedway1315    24.09.2009 @16:37:07
nie wiem, ne przywiązuje do nich uwagi ;p
~stolo    24.09.2009 @07:05:24
masz rację - to Sqóra
~Abstrakt    23.09.2009 @11:37:16
Tzn bardziej chciałem tak czystko informacyjnie się dowiedzieć, czy masz jakiś ulubiony czas czy nie Ale jaki czas lubisz do panoramowania w łuku?
~Abstrakt    22.09.2009 @23:46:14
powiedz mi, jakich czasów wg Ciebie, jakich Ty najchętniej używasz robiąc zdjęcia żużlowców na łuku?
~marcinfilip13    22.09.2009 @18:34:26
wzajemnie ciekawa galeria
~xxkasia05xx    22.09.2009 @11:57:27
look after oznacza również 'śledzić' 'szukać'
zależy od interpretacji
pzdr
~Negra    20.09.2009 @11:29:18
kłaniam się
3P : podziękowała - pozdrowiła - poszła :P
_______
"Nie ważne jak o Tobie mówią - ważne, żeby mówili" :D
~Influence    19.09.2009 @13:46:54
dziękuję bardzo za komentarzyk
~zgrywusek10    16.09.2009 @10:15:35
ale meczu Polakow czy Tęczy ? xD
heh
jeśli Polakow to przyznam, ze nie jest najgorzej...ale stac ich na wiele wiele wiecej.
i moze wrednie powiem - Dzis nie maja szans ;p Gasol ich rozwala ;d
a jesli Tęcza - w sensie sparing z Rosja ;p to powiem -dobrze ze jestem mlodsza i jeszcze nie gram w ekstraklasie z takimi jak One, jak na ringu sie czulam ;d
~tarchal    15.09.2009 @10:02:38
nie mam skanera, wiec chyba ze fotke zrobie
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 9 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt